GTA
 
GTA London 1969
 
GTA 2
 
GTA III
 
GTA Vice City
 
GTA Advance
 
GTA San Andreas
 
Végigjátszás

Itt megtalálható a GTA 3 végigjátszása.Ha valami nem megy akkor itt megtalálod a megoldást.MINDEN KÜLDETÉS UTÁN AJÁNLATOS MENTENI!!!

Ha inkább videón akarod megnézni akkor menj az oldal aljára!!

Portland:
=========
Luigi:
------
Luigi's Girls:
Ez egy eléggé könnyü bemelegíto küldetés. Szerezzünk egy kocsit, majd hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. A  korház elötti kék foltnál álljunk meg (lehetoleg ne üssük el). Majd  várjuk meg, míg Misty beszáll. Ezek után hajtsunk vissza Luigi  klubjához, és rakjuk ki a leányzót.

Don't Spank Ma Bitch Up:
Legelosször is vegyük fel a baseball ütot Luigi klubjával átellenes  oldalrol, ha eddig nem vettük volna fel a rejtekhelyünknél. Ezekután szerezzünk egy kocsit, és utazzunk le Portland Docks-ba, majd  száljunk ki a kapunál. Vegyük elo a baseball ütot és rohanjuk le a  figurát, aki drogot árul az örömlányoknak. Erre a lányok visítva  elfutnak, a díler pedig nekünkront. Miután az elso ütés után a földre  került, ne hagyjuk felkelni, hanem még a földön verjük el. Szálljunk be a kocsijába (a közelben lévo Stallion (LINK) - nyíl  mutatja a helyét), majd vigyük el lefestetni a Luigi klubjától nem  messze található "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal ingyenes. Nincs más hátra, minthogy a kocsival elmenjünk Luigi garázsába, ami a  kórházzal szemben található.

Drive Misty For Me:
Még egy könnyu küldetés, és ezuttal szerzünk egy újabb megbízót. Szerezzünk egy kocsit, majd hajtsunk Misty lakhelyéhez  (apartmannjához). Miután megálltunk a kék jelzofényen, használjuk a  kocsi dudáját. Erre a hölgy kijön, és beszáll a kocsiba. Ezekután hajtsunk Joey garázsához, ami a dokkhoz van közel,  legkönnyebben a rendorállomástól tovább- és a fákon keresztülhajtva  juthatunk ide. Ezekután Joey néhány szót vált velünk, és o is felkerül a térképre.

Pump Action Pimp:
Ha még nem lennénk felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor  hajtsunk a helyi fegyverkereskedésként funkcionáló Ammu-nation bolthoz,  és a jobb oldalon lévo sikátoron keresztül közelítsük meg a hátsó  udvart, ahol egy pisztolyra lelhetünk. Ezekután szedjünk fel egy eröteljes, de mégis gyors kocsit (pl. egy  taxit), és hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. Ha már közeledünk,  akkor gyorsitsunk fel egy kicsit, majd menjünk neki a kocsinak.  Lökdössük öket addig, amig mindketten ki nem szállnak a kocsiból. Ezekután több megoldás létezik:
#1. Egy kicsit háttrébbtolatunk, és földbe döngöljük/elütjük öket.
#2. Kiszállunk mi is, és tuzharcban lenyomjuk oket.
#3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a közelében állnak, és bízunk abban, hogy elvigye oket a detonáció.
Mindenesetre arra mindenképp számítsunk, hogy a fickók nem félnek  kirobbantani alólad a kocsit, mivel a shotgun eléggé nagyot üt a  motoron. Ha ez megtörténne, és még mindíg nem adtuk fel a gázolásos  variációt, akkor sprint, és lopjunk még egy kocsit.

The Fuzz Ball:
Ez a küldetés egy rendorbál körül fog forogni, kimondottan, annak  bemocskolásán ;) Ehhez a küldetéshez nagyon ajánlott négyajtós kocsit (ami rendelkezik  az anyósülésen kívül még két hátsó üléssel) használni, a fordulók  számát csökkentendo. A cél, hogy a városban található örömlányokból egy  bizonyos mennyiséget a helyi iskolában tartott bálra vigyünk. Vegyük  fel a lányokat - melyeket a térképen a pontok jeleznek - és ne is  menjünk vissza az iskolához, amig meg nem telik a kocsi. Ha jól  csináljuk, akkor két fordulóval el is lehet végezni a küldetést.  Persze mazochisták használhatnak 2 ajtós kocsit is ;]

Joey:
-----
Mike Lips Last Lunch:
A mostani cél, hogy egy tag kocsijába indításra robbanó bombát  szereljünk, amig o nagyban vacsorázik a közeli bisztróban. Joey garázsától jobbra induljunk, el a kórház mellett, fel a hosszú  kaptatón. Onnantól már nincs messze. Vegyük fel a kocsit, majd hajtsunk el 8-ball üzletéhez, ahol felkerül a  kocsira a bomba. _Nagyon_ fontos, hogy óvatosan vezessünk, mert a  kocsin nem eshet karcolás. Ha valami mégis közbejönne, akkor vigyük el  a közeli "Pay'n'Spray"-be, és ott kijavítják. Ha visszaértünk a  bisztróhoz, akkor parkoljuk le a kocsit, majd élesítsük a bombát  (Tuzgomb), és száljunk ki. Ezek után már nincs hátra más, mint kicsit  eltávolodni a helyszíntol.

Farewell Chunky Lee Chong:
Chunky Lee Chong-ot a Chinatown-ban található sikátorban találjuk egy  bódéban. A probléma abban leledzik, hogy amint észrevesznek a Triád tagok (akik  annyira nem erosek, de sokan vannak), a fickó futásnak ered a három  kijárat egyike felé, ahol már vár rá egy kocsi. Tehát vagy figyelmen kívül hagyjuk a Triád tagokat, és lesebzetten, 4-5  taggal a nyomunkban Chong után eredünk és helyben végzünk vele, vagy  pedig végzünk a Triád tagok javával, kifutunk a sikátorból, bepattanunk  egy kocsiba, és üldözobe vesszük. Alternatív megoldásként mielött belépünk a sikátorban felrobbanthatjuk  a 3 kijáratnál lévö kocsi, így csökkentve Chong menekülési esélyeit.  Azonban ezzel a módszerrel nagy eséllyel magunkra vonjuk a zsaruk  figyelmét.

Van Heist:
A célpont egy pénzszállító kocsi, melynél a nehézséget az adja, hogy  ezen nem fognak a golyók. Szerezzünk egy nehéz jármuvet, pl. egy  teherkocsit, de a legjobb megoldás az a dokkoknál is megtalálható  nyerges vontató (Linerunner). A kocsit ismét fel kell lökni, amig a  Damage feliratu csik teljes nem lesz. A probléma az, hogy az elso  lökésnél 3 csillagos szinten utánunkered a rendorség. Velük most ne  törodjünk. Ha sikerül kiütni a szállítókocsit, akkor a szállítók  kiszálnak, és nekünk esélyünk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van  pepecselni, akkor lehet furikázni a városban, és felszedni a  kenopénzeket, de ennél egyszerubb, ha befejezzük a küldetést, mert  akkor autómatikusan eltünnek a csillagok. Visszatérve a küldetésre. Az újonnan megkaparintott szerzeményünkkel  hajtsunk a dokkokhoz, de a kapun, majd egyenesen a ferde tetos  garázskapukhoz (jelöli a térkép). A jelöletlen garázskapu mögé álljunk  le, szálljunk ki, és menjünk ki a garázsból. A kapu lezáródik, mi  megkapjuk a részünket, és ezzel elvégeztük a küldetést. Innentol kezdve  ha szerzünk valahonnan egy pénzszállítókocsit, akkor azt ide hozva  kapunk egy részt a feltört raktér tartalmából.

Cipriani's Chauffeur:
Ez egy könnyebb küldetés, legalábbis könnyebb, mint az elozo, szóval  egy kicsit fel lehet lélegezni. Miután felvettük Toni-t, o mielött elvinnénk a vendéglojébe, elötte el  akar intézni egy kis üzletet a Chinatown-i mosodában. Miután Toni bemegy, kiderül, hogy ez egy csapda volt Toni visszarohan,  és innentöl menekülni kell a felboszült Triád tagok elol. Ez mondjuk  nem problémás, mivel üldözoink nincsenek nagy túleroben. Vigyük Toni-t  a vendéglohöz, és ezzel be is fejeztük a küldetést. Ezáltal ismét egy  taggal bövül megbízóink száma.

Dead Skunk In Da Trunk:
Ezuttal egy holtestet kell eltüntetni, aki egy kocsi csomagtartójában  van. Amint beszálunk a kocsiba, a Fiorelli testvérek - akik nem nézik jó  szemmel, hogy egy tagjukat eltették láb alól, és most el akarják  tüntetni a nyomokat - ránktámadnak 2 kocsival. Mivel nem tudjuk rábírni  oket, hogy kiszáljanak a kocsiból, ezért két megoldás közül  választhatunk:
#1. Padlógáz a zúzógépig. De mivel a testvéreknek túl eros kocsival  rendelkeznek, ezért eléggé kicsi az esélye, hogy eljutunk odáig egy  darabban, két üldözovel a hátunk mögött.
#2. kiszálunk a kocsiból, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk az  éppen ránktámadó két kocsi elol. Felszedünk egy izmosabb kocsit, es  lezúzzuk oket. Majd miután már mindkettonek vége, visszaszállunk a  kocsiba. Majd ezután elvisszük a kocsit a zúzdába (8-ball garázsától  nem messze).
Egy humoros megjegyzés: Ha kicsit megnyomjuk a kocsit hátulról, akkor  felpattan a csomagtartó teteje, és megláthatjuk a "csomagot". ;]

The Getaway:
Ezuttal egy Chinatown-ban lévo bankrablásban fogunk résztvenni, mint  sofor.  Ehhez a küldetéshez ajánlott egy masszív, gyors és irányítható kocsi.  Egy taxi például pont megfelel erre a célra. A lényeg, hogy 4 ajtós  legyen, mivel még három "munkatársat" fel kell vennünk. Ha megvan a kocsi, akkor szedjük fel a társaságot a saját  rejtekhelyükrol (parkolás, dudálás, és már jönnek is), és már mehetünk  is a bank elé. Miután megvan a pénz, eloször le kell ráznunk a zsarukat, mielött még  visszatérhetnénk arra a pontra, ahol felvettük átmeneti társainkat.  Egy "cop bribe" helybol ott van egy közeli sikátorban ami Chinatown-t  és a Red Light District-et köti össze - a bank foutcájának végén  (Érdemes megfordulni abba az irányba ahonnan jöttönk, és akkor pont  szemben leszünk vele). A másodikért vagy lemegyünk a dokkhoz, vagy  pedig megkeressük a Pay'n'Spray fesomuhelyt. Ha már nem lógnak  követoink a nyakunkkon, visszamehetünk oda, ahhonnan elindultunk a  rablásra. Megjegyzés.: Használható jármuvek még például a Patriot, vagy az  Ambulance, amelyek súlyuknál fogva könnyuszerrel félrelökik az egyszeru  rendorautókat.

Toni:
-----
Taking Out The Laundry:
Egy klassz kis üldözos küldetés, ami hosszútávon viszont az agyunkra  mehet, szóval nem érdemes elhúzni vele az idot. 3 alapveto megoldás létezik:
#1. Lopkodunk kocsikat és úttorlaszokat képzünk belolük. A teherkocsik  nem fognak megállni, és mindeképpen meg fognak probálkozni az  átjutással. Ezt az idot kell kihasználni, hogy gránáttal, golyóval  megszórjuk a kocsikat annyira, hogy felrobbanjanak. Ennek a variációnak  a hátulütoje, hogy sok idobe keröl becserkészni a 3 kocsit, illetve  biztos összefutunk egy zsaruval, aki nem fogja jó szemmel nézni az s.k  tüzijátékunkkat.
#2. A kocsik fennakadásait (igen a mi általunk képzett akadályok  játszanak itt is szerepet, de ide elegek kisebbek) kihasználva  kirángatjuk a sofort, és picit arrébb leparkolva a levegobe küldjük a  járgányt.
#3. Beszerzünk egy súlyos jármuvet, és addig lökdössük oket, amig ki  nem gyulladnak.

The Pickup:
Ezuttal eléggé szorult helyzetbe fogunk kerülni. Érdemes jól  felfegyverkezni (UZI + Páncél), mielött elindulnánk a Chinatown-ban  lévo mosoda (korábban már voltunk itt) mögötti sikátorba. Amikor  felvesszük a védelmi pénzt tartalmazó aktatáskát, hirtelen megjelenik 1- 1 csoportnyi Triádtad mindhárom kijáratnál. Ezután vagy tuzharcba  bonyolódunk a sikátorba, és miután végeztünk, elhagyjuk a színteret,  mint aki jól végezte dolgát, vagy pedig kirohanunk, és a nyílt utcákon  rázzuk le/intézzük el ellenfeleinket.

Salvatore Called A Meeting:
Ez egy eléggé kemény küldetés, ha nem tudjuk, hogy mit csinálunk, és  ész nélkül próbálunk átvergodni a küldetésen. Egy limóban kell elvinni  a maffia helyi képviseloit a maffiafonök villájába. Szedjük fel Joey-t, majd Luigi-t, de mielött beállnánk Toni kék  foltjához, érdemes beloni a helyes irányt. Ez legyen mondjuk a dokkok  irányába. Ha megvan a harmadik tag is, a Triádok elkezdenek üldözni a  halaskocsiaikkal. Ismét három fo variáció van a megoldásra:
#1. Száguldunk, mint a szélvész a kijelölt pontra, és próbálunk ugy  helyezkedni, hogy ne tudjanak belénkjönni. Számítsunk rá, hogy a  nagykapunál két koccsi már tárt karokkal vár.
#2. A fenti módszer egyik alternatívája, ha balról úgy közelítjük meg a  villát, hogy az északi lakástelep mögött próbálunk besurranni a  limóval. Ezzel kikeröljök a bejáratnál lévo két kocsit, viszont  elofordulhat, hogy egy mögöttünk haladó kocsi lelök a sziklatetoröl,  ami azért kellemetlen. #3. Kicsit arréb kiszálunk, és kézzel/UZI-val  elvégezzük a piszkos munkát. Beleértve a bejárati két kocsit is.  Ezekután ezzel a két kocsival kicsit arrébbállunk, és komótosan  beparkolunk a limóval. Hurrá, ismét nyertünk egy megbízót, a  maffiafonök képében.

Triads And Tribulations:
Ezuttal lesz két kíséronk is, akik segítenek ritkítani az ellent, de  természetesen nem létfontosságuak a küldetés befelyezéséhez. Három Triád vezetot kell elintéznünk, melybol ketto nyílt terepen van.  Az elso akivel érdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott, ahol  végeztünk Chunky Lee Chong-al). A következao a metrólejárónál vár ránk, hogy beteljesöljön végzete. Nem  is fontos kiszálni a kocsiból, egyszerüen csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyár területén van, amihez szükség lesz egy  halszállítókocsira, hogy bejussunk. Chinatown területén könnyen fogunk  találni egyet. A poros úton behajtva juthatunk be (a halaskocsinak már  kinyitják a kaput), ahol addig nem is vesznek rólunk vagyon tudomást,  amíg ki nem szállunk. Pár tag védi a fickót, de nem nehéz megtörni a  védelmet. Alternatív megoldás a harmadik tag kivégzésére: elég egy nagyon jól  irányzott gránát a kerítésen kívülrol.

Blow Fish:
Ezuttal egy súlyos csapást kell mérnünk a Triádokra. A célpont az a  halgyár, ahol az elozo küldetést befejeztük. Azonban a bejutás már nem  olyan egyszeru. Szedjük fel a szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelyétol, és amilyen  gyorsan csak tudunk, jussunk el a halgyárig. Lehetoleg óvatosan  vezessünk, mert egy robbanószerrel tele kocsival sosem volt öröm  koccanni. Hajtsunk be a telepre, álljunk le a kijelölt helyre a gáztartályok  mellé, és élesítsük a bombát. Majd futás. Ha a robbanás után még  maradnának tagok, akkor velük végezzünk gyorsan. A telepen található  halszállítóval könnyen kijuthatunk.

Salvatore:
----------
Chaperone:
Most a vezér nojének gardedámját játszuk. Elosször a magasvasút alatti baráthoz kell ellátogatni, majd irány a  dokkoktol nem messze található raktárépületekben zajló rave party.  Miután Maria kiszált, álljunk be az ajtóhoz közel, kifelé lógó orral. Amekkora mázlink van, pont kifogunk egy rendorségi razziát, ugyhogy  amint Maria beszállt, ne idozzünk fölöslegesen a rendori társaságban. A  többi menekölo tag a rendorök javát lefoglalja, úgyhogy nekünk elég a  ránk tapadtakkal törodni. A dokkoktól jobbra hajtsunk, ez a legrövidebb  út vissza Salvatore villájáig.

Cutting The Grass:
Kezd megjelenni a történetszálban a kolumbiai kartell. Ezuttal egy  maffiatag huségét kell kivizsgálnunk. A fickó egy Curly nevu figura, akit majd a club-tol kezdve kell  követnünk annélkül, hogy észrevenne minket. Szerezzünk egy kevésbé feltüno kocsit, mondjuk egy taxi-t, és  parkoljunk le a club-tól nem messze. Nemsokára Megjelenik Curly Bob és  megkezdi útját a club elött álló taxiban. Fontos, hogy ne menjünk túl  közel hozzá, mert akkor lebukunk, elég, ha csak az utcasarkokon látjuk  befordulni. Kb 15-20 kocsinyi távolság elég is lesz. A célállomás a  portlandi dokkok, a nagy raktárépület végében. Ha kiszált, egy átvezeto  képsor jön, amiben feltunnek régi ismeroseink, és sokminden kiderül a  helyi bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs más dolgunk, mint  végezni Curly-vel. Amire vigyázni kell, hogy sörétespuska van nála.  Ezután már csak rajtunk múlik, hogy mijen stílusban intézzük el,  áthajtunk rajta, vagy leszedjük tuzharcban. Alternatív megoldások:
#1. Ne kövessük a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a dokkokhoz.
#2. Ne vadásszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatásától magától leveti  magát az óceánba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjök meg tole a  sörétespuskát. ;(

Bomb Da Base:
Ez egy eléggé kemény küldetés, de csak addig, amíg rá nem jövünk a  trükkjére. A cél a kolumbiai kartell hajójának elsüllyesztése. Ehhez eloször is  szükségünk van $100.000 -re, amit valószínüleg már megszereztünk (ha  mégsem, akkor hajrá). Mielött belekezdenénk, mindenképpen mentsünk,  mert párszor biztosan újra kell majd kezdeni a küldetést. Ha megvan a  pénz, akkor utazzunk le 8-ball garázsához (azonban még véletlen se  álljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez a feladat). Álljunk be a  kék foltba, melyne hatására 8-ball közli, hogy szüksége van a pénzre,  hogy hathatós kis tüzijátékot készíthessen. Mivel ez valószínüleg már  nálunk van, ezért álljunk be a pár méterrel arrébb lévo jelzo-foltba.  Ekkor 8-ball csatlakozik hozzánk, és kapunk egy mesterlövész puskát is,  hogy fedezni tudjuk majd ot. Menjünk el a dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lövésünkig az árnyékban  várakozik. A lépcsokön másszunk fel a raktár tetejére, mert így eléggé  jó rálátásunk lesz a hajót örzokre. Nézzük végig a rakteren  mászkálókat, mert azelött kell leszednönk oket, mielött 8-ball a  látókörükbe kerülne. Kezdjük a lenti két fickóval (ekkor 8-ball  megindul befele, ugyhogy sietnünk kell), majd haladjunk felfelé, és  utána jobbra, a hajó orra felé. Hever itt néhány robbanékony hordó is,  amelyet kihasználhatunk, de arra vigyázzunk, hogy lehetoleg 8-ball-t ne  sebesítsük meg vele. Ha esetleg 8-ballal végeznének, akkor az "Mission  Failed" és marad a visszatöltés. Azonban ha sikerülne mindenkivel  végezni, akkor egy klassz kis átvezeto film keretében megszemlélhetjük  a szálliítóhajó pusztulását. Megjegyzés.: Ha elbuktuk a küldetést, akkor _nem_ kell ismételten  leperkálnunk a $100.000-et.

Last Requests:
Ezuttal Salvatore piszkos ügyeinek nyomait kell eltüntetni. Amikor a kocsi küzelébe érünk, megszólal a csipogónk, melyben Maria  figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van kötve (Ha  megnézzük, kipróbáljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tényleg igazat  mondott ;). Utazzunk le az alagútig, ami nem messze van a kávézótól,  amit a "Dead Skunk In Da Trunk" küldetésben ismerhettünk meg  közelebbrol. A dokkban Maria elmeséli a történteket és itt ismerkedünk meg Asuka- val, késöbbi munkaadónkkal, aki egyben a Yakuzák egyik vezetoje is.  Megtudjuk hogy a maffia mostantól eléggé rossz szemmel fog ránk nézni,  és hogy éppen ezért menekülnünk kell, de Asuka rendelkezésre bocsájtja  motorcsónakját, hogy kijussunk a szigetrol. Légy üdvözölve Staunton  Island-en.

Staunton Island:
================
Asuka:
------
Sayonara Salvatore:
Ez elso küldetésünk egyben bizonyíték, hogy elvágtunk minden szálat  korábbi megbízóinkkal, a maffiával. Ehhez pedig nincs jobb célpont,  mint maga Salvatore Leone. Remélhetoleg még nálunk van a mesterlövész puska, amit 8-Ball-tól  kaptunk, mert ennek hiányában meglehetosen nehéz a küldetés. Menjünk  vissza Portland-be, Luigi bárjához. Szálljunk ki, és sétáljunk kicsit  lejjebb az utcán (kb 20-30 métert) úgy, hogy azért még rálátásunk  legyen a bejáratra, majd vegyük elo a mesterlövészpuskát. Egy kis  idovel késöbb megjelenik pár "Maffia Sentinel", és kb 6-8 testor száll  ki belolük. Ekkor nézzünk bele a célzóba, és vegyük célba a bejáratot.  Nemsokára megjelenik Salvatore nyíllal a feje fölött (és célkeresztel a  szemei között ;). Nincs más tennivalónk, mint egy pontos lövéssel  vefejezni a küldetést. A találat után a testoröknek nem is jut idejük  észbekapni, hogy mi történt, ezért simán elsétálhatunk. Ha viszont esetleg elvétettük volna a lövést, akkor készüljünk 6-8  felboszült veroember haragjára.

Under Surveillance:
Salvatore halála jó hír Asukának, azonban kiderül, hogy a Maffia  vérdíjat tuzött ki a fejünkre. Itt az ideje, hogy végleg elvarrjuk a  szálakat. 3 csoportnyi fejvadászt kell elintéznünk, amibol igazán csak az utolsó  a kemény. Az elso csoportot a parkban találjuk (közel a rejtekhelyünkhöz), a tó  közepén található szigeten várják végzetüket. Vagy kaszaboljuk le oket  UZI0val, vagy hajítsunk közéjük egy Molotov koktélt. A második csoport az üzleti negyedben van, egy kisteherautó környékén  álldogálnak. Gránáttal és kis ügyességgel könnyen ki lehet oket  füstölni. A harmadik csoporthoz ismét a mesterlövész puska a leghatékonyabb. Az  igazat megvallva nem hinném, hogy más fegyverrel le lehet-e oket  szedni. Ok a kaszinó elötti toronyépületet vették birtokba, és az  erkélyekrol próbálnak levadászni minket. Ha felmegyünk a kaszinó  tetejáre a helikopter leszállópályához akkor jobb rálátásunk lesz a  célpontokra. Vegyük elo a mesterlövészpuskát, és szedjük le oket  egyenként. Ezek után már Kenji-tol, Asuka testvérétol is kapunk küldetéseket.

Paparazzi Purge:
Ez ismét egy könnyebb küldetés, amiben kicsit fellélegezhetünk. Egyben  ez lesz az elso igazi motorcsónakos küldetésünk. Egy paparazzi fotóst kell ártalmatlanná tennünk, aki egy motorcsónakról  keseríti meg Asuka-ék életét. A küldetéshez mindenképp szükség lesz egy rendorségi motorcsónakra,  ugyanis ez fel van szerelve egy gépfegyverrel is. Egy ilyet helybol  találhatunk Asuka házától nem messze, azonban nem abban a dokkban  parkol, ahova megérkeztünk erre a szigetre, hanem a vele párhuzamosan  lévoben. Ide a másik ház medencéjétol juthatunk le, vagy pedig  áthajózhatunk az elso dokkból. Ha megszereztük a hajót, akkor megjelenik a radaron a célpont, akinek  eredjünk is azonnal a nyomába, mert máskülönben eléggé gyorsan elillan.  Ezzel megkezdodik a hajsza az ismert szigetek körül. Loni a tuzgombbal  tudunk elorefele, ígyhát tartsuk a másik motorcsónakot mindíg a hajó  orrának irányába és tüzeljünk folyamatosan, minél pontosabban.  Körülbelül a portlandi dokkoknál már illik elsüllyesztenünk, mivel ha  sikerül megkerülnie Portland-et, akkor sikerül elmenekülnie, és  elbuktuk a küldetést.

Payday For Ray:
Ezúttal egy korrupt zsarunak visszük el a fizetségét. A dolgot csupán  az bonyolítja, hogy az illeto meglehetosen óvatos. Így több  telefonfülkén keresztül fogjuk megkapni a következo telefon helyét.  Emellett még az ido is ellenünk dolgozik, ezért ehhez a küldetéshez  elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az itteni parkolóban álló Yakuza  Stingert, vagy pedig a kaszinó parkolójában álló Banshee-t vegyük  magunkhoz. Kövessük rendre a telefonokat, míg végül személyesen nem találkozuk Ray- jel. kiegészítés: telefonok helyei...

Two Faced Tanner:
A mai célpont egy áruló beépített zsaru, aki a Yakuzáknak dolgozott. A  probléma vele az, hogy nem száll ki a kocsijából, csak végveszélyben. A küldetésnek több megoldása is van, és ez alapján válasszunk kocsit  is. Miután kiválasztottuk a legjobban tetszo módszert, és megszereztük  a hozzá szükséges kocsit, hajtsunk a kaszinóhoz, és álljunk meg a kék  jelölo-foltban. Ezekután megjelenik a célpont, és megkezdodhet a  hajsza...
#1. Addig lögdössük, amíg fel nem robban a kocsijával egyetemben. Ehhez  egy nagy, nehéz kocsi javallott, leginkább egy Enforcer. Az elso  ütközésnél újabb probléma merül fel, ugyanis ekkor felmegy a wanted  levelünk, és elkezdenek üldözni a zsaru munkatársai, próbálva  megakadályozni minket a megsemmisítésben.
#2. Fejtetore állítjuk, ekkor ugyanis kiszáll és elüthetjük. Vagy ha  nem száll ki, akkor felrobban a kocsijával együtt.
#3. Belökjük a vízbe. Ehhez kövessük, amig a víz közelébe nem ér, majd  adjunk neki egy utolsó lökést...
#4. Egy gránáttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de elonye,  hogy mivel nem történt ütközés, ezért nem erednek a zsaruk a nyomunkba.
#5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megoldás, azonban szükséges hozzá  elötte teljesíteni az "Arms Shortage" küldetést. Vegyünk egy  rakétavetot és álljunk be vele a jelölo-foltba. Amint megjelenik a  kocsi, nézzünk bele a célkeresztbe, vegyük célba, majd pörköljünk alá. Miután végeztünk vele az összes wanted level eltünik (már ha volt ;)

Kenji:
------
Kanbu Bustout:
Ezúttal egy Yakuza tagot kell kiszabadítani, aki a helyi rendorörsön ül  orizetben. Ehhez mindenképpen szükség lesz egy rendorautóra, amit ellophatunk egy  rendortöl is, de egyszerubb, ha a rendorörs elött orizetlenül állót  kötjük el. Ha megvan, akkor 8-Ball garázsánál szereljünk bombát rá,  majd hajtsunk vissza az örshöz. Vagy a lenti szervízalagúton, vagy a  fenti behajtón keresztül jussunk be az épület háta mögé, majd élesítsük  a bombát, szálljunk ki, és fussunk biztos helyre. Miután kirobbantottuk  a cella falát, vagy a gyors rendorautóba, vagy a massziv szállítóautóba  ("Enforcer") szálljunk be, ahova a Yakuza is követni fog. Természetesen  erre a rendorök is felfigyelnek és gozerovel a nyomunkba erednek. Ha  nyugis menetet akarunk, akkor menjünk el az 8-Ball melletti  festomuhelybe, váltsunk kocsit (mondjuk a közeli parkolóban lévo Blista- ra) (rendorkocsit ugyanis nem festenek le), majd festessük le. Ezekután  hajtsunk a Dojo-hoz, és rakjuk le a szökevényt.

Grand Theft Auto:
A címadó "dal" ;). 3 kocsit kell ellopni, és elfuvarozni egy garázsba,  hogy megóvjuk Kenji becsületét. Fontos, hogy a kocsik érintettlenek legyenek, azaz egy apró karcolás se  essen rajtuk. Ha mégis sikerülne összetörnünk, akkor sem kell  megijedni, mert a garázs közvetlen közelében van a festo/javító muhely.  Azonban ráérünk óvatosan vezetni, mert ha mindent jol csinálunk, akkor  boven lesz idonk. A kocsi, amivel érdemes kezdeni, a kaszinótól nem messze lévo garázsban  van, amelynek 3 bejárata is van. Fontos figyelni a garázsba beállásnál, ugyanis ha nem záródik le a  garázsajtó, miután kimentünk a garázsból, az annak a jele, hogy nem  álltunk be elég mélyen a garázsba. Ha ez történne, akkor száljunk  vissza és hajtsunk még beljebb, majdnem koccanásig, persze ügyelve  arra, hogy ne üssük oda a kocsi elejét a falnak. Ha kiszálunk, és  bezáródik az ajtó, akkor minden rendben, pár pillanat mulva ismét  kinyílik, immáron üresen, és mehetünk a következo kocsiért. Mivel itt is idore teljesítjük a küldetést, ezért azonnal pattanjunk is  be az itt álló Blista-ba, és hajtsunk tovább a következo kocsiért. A  második kocsi a korház parkolójában van, a harmadik pedig .......

Deal Steal:
Ismét elokerülnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a jamaikaiakkal  szövetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzáknak, amit nem hagyhatunk  szó nélkül. A szerzodést megfúrhatjuk, ha sikerül a jamaikaiak  képviseletében rosszalkodnunk. Eloszöris szereznünk kell egy "Yardie Lobo"-t, ami a jamaikaiak  bandakocsija. Ha ez megvan, akkor felszedhetünk egy Yakuza  segítotársat, aki majd segít irtani a kolumbiaiakat. Ha megvan a társ,  akkor hajtsunk a korház parkolójába, szálljunk ki és irtsuk ki a  kolumbiai résztvevoket (ha a Yakuza segítotárs elhalálozik, attol még  nem buktuk el a küldetést), robbantsuk fel a két dzsippjüket, markoljuk  fel a pénzzel teli aktatáskát és vigyük el a kaszinó parkolójához.

Shima:
Ezuttal 3, védelmi pénzzel teli aktatáskát kell begyüjtenünk a város  különbözo részeirol. Az elso táskát a fehér színü épület elöl kaphatjuk fel. A másodikat  azonban már egy Diablo bandatag orzi, akivel elöbb végeznünk kell. A  harmadik helyen azonban kiderül, hogy a Diablo tagok ellopták elolünk a  táskát. Hajtsunk tehát vissza Portland-re, a Diablo-k törzshelyére  (Hepburn Heights) és a parkból lopjuk vissza, miután végeztünk a banda  helyi képviseletével. Ezután már nincs más dolgunk, mint visszahajtani  a 3 táskával a kaszinóhoz.

Smack Down:
Ez egy könnyu küldetés annak ellenére, hogy idore dolgozunk. Ezúttal jamaikai utcai dílereket kell kivasalnunk bármilyen módon,  mégpedig 8-at. A térképen több is meg fog jelenni, de mindegyik csak  rövid ideig van az utcán, úgyhogy érdemes figyelni, hogy mikor tunik  fel új célpont az utcán. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk  át rajta és vegyük az irányt a következohöz. Esetleg az ablakon kilove  is kiteríthetjük oket.

Ray:
----
Silence The Sneak:
Egy védelmi programban résztvevo tagot kell ezúttal ártalmatlanítanunk,  mielött eljuttatnák a rendorörsre. Vegyük magunkhoz a gránátokat és hajtsunk fel egy nagy, nehéz jármuvet  (pl egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevés). A  rejtekhely a többszintu parkoló mögött van, 8-Ball garázsának  közelében. A kocsival parkoljunk le a garazskapu elé (az elé, ahol a  nyitott ablak van), majd hajítsunk be egy gránátot a kivilágított  ablakba. Ha kicsit ferdén állunk és nem szemben az ablakkal, akkor  kicsit könnyebb a folgunk. Az átvezeto mozi után megpróbálnak rendori  kísérettel kimenekülni, de ha jól parkoltunk le, akkor a garázskapu  elötti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni. Robbantsuk fel a kocsit, és  a másik is fel fog robbanni. Ha esetleg a kemény utat választjuk, és hagyjuk kijutni a garázsból,  akkor számítsunk az idoközben befutó rendori segítségre, illetve, hogy  padlógázzal kell majd hajtanunk, hogy elöbb odaédjünk az örshöz, mint a  fickó a kíséretével.

Arms Shortage:
Ezuttal Ray félkezu barátjának kell segédkeznünk pár kolumbiai  visszaverésében. Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mögötti katonai lerakathoz és  szerelkezzünk fel fegyverekkel (rakétaveto, m-16), mert kemény menet  lesz (sajnos a tankot nem tudjuk használni ;( ). Miután beszéltünk Phil- lel egy kis ido múlva feltunnek a kolumbiaiak. Érdemes a fal mögött  bevárni, míg a csapat java besétál a tuzvonalunkba. Számítsunk rá, hogy  az épületet megkerülve is fognak jönni, illetve elofordul, hogy  megkínálnak minket egy-egy molotov koktéllal. Ha végeztünk, Phil kinyílvánítja köszönetét, illetve, hogy a jövoben  szívesen vár minket, ha nagyobb tuzerot szeretnénk vásárolni  (Rakétaveto, m-16, shotgun).

Evidence Dash:
Ezúttal egy bizonyítékokat szállító autó a célpont. A kocsinak nekimenve esnek ki a bizonyítékok, melyeket össze kell  szednünk. Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegyünk a  kocsinak, arra helybol felfigyelnek a rendorök. A csomagokat nem kell  azonnal felszednünk, ezért a leghatékonyabb, ha "kiütjük" mind a 6  csomagot a kocsiból, elmegyünk lefestetni a kocsit, majd amikor már nem  loholnak utánunk a zsaruk, nyugalomban felszedjük a csomagokat. Ha ez  megvan, vezessünk el egy kevésbé feltüno helyre (mondjuk a híd alá az  alsó autópályához), majd robbantuk fel a kocsit, bizonyítékokkal  együtt.

Gone Fishing:
Ray-nek problémái akadtak régebbi partnerével, így ezúttal ot kell  elintéznünk. Az illeto szeret horgászni, ezért adott, hogy hol lephetjük meg.  Szerezzünk egy rendorségi motorcsónakot (vagy Asuka törzshelyénél, vagy  onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A célpont a portlandi  világítótoronynál pecázgat. Itt lephetjük meg és vehetjük üldözobe.  Azonban o keményebb célpont, mint a paparazzi volt, ugyanis o menet  közben merüloaknákat dobál a vízbe, amiket mindenképpen kerüljünk ki,  mert komoly sérüléseket okoznak. Ha nem sikerül a vizen elintéznünk,  akkor a portlandi dokknál kifut a partra a motorcsónakjával. Tegyünk mi  is így, és intézzük el a szárazföldön (egy shotgunnal fog ránktámadni).

Plaster Blaster:
Kiderül, hogy a pár küldetéssel ezelött nem végeztünk túl jó munkát, és  a kifektetett tanu valahogy mégis túlélte a velünk való találkozást,  így ismét o a célpont. A tanut egy mentokocsiban szállitják át a korházból az örsre, ígyhát a  két helyszín között kell minél hamarabb közbeavatkoznunk. Ajánlott  ehhez a küldetéshez egy rakétavetovel felfegyverkeznünk, mert sok  kínlódástól óvhatjuk meg magunkat. Gyakran elofordul, hogyha korán  észrevesznek, akkor elosször egy csali-mentoautót küldenek ki. Elosször  ezt kell kilonünk, majd ha megjelenik a második, akkor azt. Ha nem  lenne nálunk rakétaveto, akkor egy kocsival kell felöklelnünk a mentot,  ami jóval problémásabb feladat, lévén, hogy itt is megtalálható a  rendori kíséret, így az elso koccanásra megjelennek a zsaruk. Ha  sikerült eléggé összeroncsolni a mentoautót, akkor kiesik belole  (szerintem ez a játék egyik legnagyobb poénja) a (korábbi  tevékenységeinknet köszönhetoen) szinte múmiaszintre bekötszerezett  tanu. Ha ez megvan, akkor rázzuk le a zsarukat (cop bribe, autófesto).  Majd térjünk vissza a múmiánkhoz és gyalúljuk földbe. A lángszóró hat  rá a legkevésbé, gránátból és rakétából is sokat kell rápazarolnunk, de  akár át is hajthatunk rajta egy kocsival párszor. A lényeg, hogy az  utolsó szuszt is kipaszírozzuk belole.

Donald:
-------
Liberator:
Donald egyik japán barátját elrabolták a kolumbiaiak, és most ki kell  szabadítanunk. Ahhoz hogy bejussunk oda, ahol fogva tartják, szereznünk kell  egy "Columbian Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor hajtsunk a megjelölt  ponthoz, de ha könnyíteni akarunk a dolgunkon, akkor elosször a kapun  kívülrol ritkítsuk meg a bentieket. Ehhez pl. mesterlövészpuska,  gránát, vagy molotov koktél javallot. Ennek ellenére fognak még bent  maradni, úgyhogy pattanjunk be a kocsiba, hajtsunk be a kapun, és üssük  el azt, akit tudunk. Ha lángrakapna a kocsink, akkor pattanjunk ki, és  folytassuk kinnt az irtást. Miután eltakarítottuk az összes kolumbiait  az udvarban megfigyelhetünk pár zárt garázskaput. Az egyik mögött  található a célszemély, azonban a többi mögött 1 vagy 2 kolumbiai vár  tüzelésre készen, szóval eléggé zsákbamacska jellege lesz a dolognak.  Egyesével nyissuk ki a kapukat, és ha kolumbiaiak vannak benne, akkor  hátráljunk kicsit, amíg utánunk nem jönnek, és likvidáljuk oket  egyesével. Arra természetesen ügyeljünk, hogy a japán fickót még  véletlen se lojük le. Ha megtaláltuk a célpontot, akkor szálljunk be  együtt egy "Columbian Cruiserbe", és fuvarozzuk el az illetot a Love  Media toronyháztól nem messze lévo Dojo-ba.

Waka Gashira Wipeout:
Ez egy eléggé kemény küldetés lesz, úgyhogy erre készüljünk fel. Intrikus fordulatot fog itt venni a történet, hiszen Kenji-t, korábbi  megbízónkat kell elteni láb alól kolumbiai álcában, mindezt csak azért,  hogy kirobbantsunk egy bandaháborút a Yakuzák és a kolumbiaiak között  Donald Love kérésére. Természetesen az "álcához" szükség lesz ismét egy "Columbian Cruiser"- re, úgyhogy szerezzünk is egyet. Hajtsunk a parkolóházhoz, annak is a  legfelsobb szintjére, mégpedig lehetoleg úgy, hogy a legfelsobb szintre  a déli oldalon lévo felhajtón jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump"  rámpa van). Azért innen, mert Kenji-t eléggé sok Yakuza védi, és sok  kocsi van keresztbe leparkolva, de a déli irányból van egy nagyobb rés,  ahol át tudunk hajtani és el tudjuk csapni Kenji-t. Ügyeljünk arra,  hogy a kocsinkat ne sebezzük le, mert ha a kocsiból kiszállunk, akkor  felfedjük álcánakat és elbukjuk a küldetést. Ha sikerült végeznünk  Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a színhelyt, mert a  Yakuza testorök nem fogják szó nélkül hagyni fonökük elvesztését. A  parkolóbol két módon juthatunk ki. Vagy használjuk a "Unique Jump"  rámpát, vagy pedig visszafelé ugyanazon az útvonalon, ahol  feljutottunk. A rendorséggel nem kell sokat törodni (persze akit  zavarnak a szirénák, az elmehet lefesteni a kocsit), mert miután  kicsivel arrébb megsemmisítjük a bizonyítékot, leszállnak rólunk.

A Drop In The Ocean:
Ismét egy motorcsónakos küldetés, de ez az egyik legnehezebb ezek közül. Szerezzünk egy motorcsónakot, mondjuk Asuka házának dokkjából, és  hajtsunk a megjelölt ponthoz a Callahan Híd lábához. Kis ido mulva  megjelenik a kisgép, amelybol csomagokat dobnak le nekünk. Ezeket sorra  vegyük fel, mind a 6-ot. Azonban problémák merülnek fel, mivel minden  egyes csomagfelvételnél egyel no a wanted level-ünk egészem 5-ös  szintig (Megjelennek a helikopterek is). Több úton szabadulhatunk ki  ebbol a kényes helyzetbol. Vagy partra futunk a portlandi dokkoknál és  cop bribe-okkal csökkentjük a wanted level-ünket, vagy visszamegyünk  Asuka dokkjához (idáig nem jönnek le a rendorkocsik) és az ott  található Yakuza Stinger-rel próbáljuk lehagyni a rendoröket. Ezt  nehezíti, hogy a helikopterek folyamatosan jelentik a helyzetünket,  illetve, hogy megjelennek az úttorlaszok is. Azok akik nem bírják az  akciót, azok le is festethetik a kocsit, hiszen a muhely nincs messze.  Akármelyik utat is választjuk, a csomagokkal el kell jutnunk Donald  Love irodaházához, ahol azokat leadva eltunnek az esetleges  csillagjaink.

Shoreside Vale:
===============
Donald:
-------
Grand Theft Aero:
Úgy tunik, hogy az elozo küldetésben leszállitott csomagok csak csalik  voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptér hangárában lévo gépen  vannak. Hajtsunk is a reptérre és hátulról közelítsük meg a  kifutópályát. Amikor odaérünk a hangárhoz régi ismeroseinket, a  kolumbiaiakat találjuk a kisrepülo mellett. Üdvözöljük oket egy pár  meleg lövéssel. A mesterlövészpuska itt is jó szolgálatot tesz. A  maradékot pedig intézzük el közelrol. Kihasználhatjuk a robbanékony  tartályokat is. Ha végeztünk, szálljunk be a gépbe a valódi  csomagokért, ám meglepetésünkre azokat már a kolumbiaiak elvittek  innen. Pattanjnk be az itt álló furgonba, és hajtsunk vissza Staunton  Island-re az építkezésre. Ne hajtsunk helybol a közepére, hanem eloször  kívülrol ritkítsuk meg a kolumbiai fogadóbizottságot a mesterlövész  puskával és gránátokkal, majd a maradékkal végezzünk közelharcban. Ha  mindenkit kiterítettünk, menjünk a lifthez és utazzunk fel vele, majd  élvezzük az átvezeto mozit. Ezután vissza kell szállítanunk a  csomagokat Donald házához.

Escort Service:
Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig még soha. Egy pénzszállítót  kell elkísérnünk Donald Love irodaházától Shoreside Vale végébe.  Mindenképpen szerezzünk egy massziv kocsit, mondjuk egy Enforcer-t. Ha  ezzel visszamegyünk az irodaházhoz, akkor megjelenik a szállítókocsi és  elindul a célja felé. Mindemellett megjelennek a kolumbiaiak is, akik  megpróbálják fellökni a kocsit, nekünk ezt kell megakadályozni.  Megpróbálhatjuk felfogni a lökést a saját kocsinkkal, vagy ha sikerül  idoben észrevenni a dzsippet, akkor fel is lökhetjük. A szállítókocsi  az alagútban fog áthaladni, ami jó nekünk, hiszen itt könnyebb védeni.  Miután azonban kiér innen, dzsippek újabb hulláma fog majd ránktámadni.  Innen már csak egy közeli garázsba kell eljutnunk.

Decoy:
Ezuttal mi magunk leszünk a csalik, hogy eltereljük néhány (tucat)  zsaru figyelmét. Miközben haladunk a garázs felé, ahova a múltkor kísértük a szállítót,  megfigyelhetjük, hogy a zsaruk már számítanak ránk úttorlaszokkal, és  felkészült rohamkocsikkal. Ez ne zavarjon minket, mert amig be nem  szállunk a szállítókocsiba, addig nem is figyelnek ránk. Miután a volán mögé ültünk, megkezdodik a hajsza. Innentol nincs más  dolgunk, mint 2 percen át padlóig nyomni a gázt és elterelni a zsaruk  figyelmét (azaz furikázzunk a városokban, teljesen mindegy, hogy  merre). Figyeljünk arra hogy nehogy ido elött felborítsanak és  kigyújtsák a kocsit, mert akkor buktuk a küldetést. Amerre érdemes  elcsalni a zsarukat:
- Haladjunk a reptér felé, be a kifutópályákhoz, és ott bújócskázzunk  velük a gépek között.
- Menjünk le Cedar Grooves-ba, és keringjünk a lakóházak között.
- A lustábbak beállhatnak a parkolóba a rejtekhelyünknél, de ne  szálljunk ki, mert akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem  tudnak bejutni hozzánk, és a helikopterek elöl is védve vagyunk.  Amint lejárt az ido, lekopik az összes üldözonk, és ezzel be is  fejeztük a küldetést.

Ray:
----
Marked Man:
Ray bajban van, és ezúttal ot kell kisegítenünk. Egy gyors kocsira  mindenképpen szükség lesz, ezért szerezzünk be egy Banshee-t vagy egy  Yakuza Stinger-t. Ha megvan, menjünk a küldetésért. Ray-t a reptérhez  kell elszálítanunk, de mivel a hidat elbarikádozták és nehéz ott  átjutni, ezért használjuk az alagutat. Hajtsunk fel északra a  korházhoz, ott az északi úton le és menjünk végig az alaguton egészen a  reptéri kijáratig. Parkoljunk le a terminál elött, és integessünk Ray- nek, miközben eltunik a kapuban. A sikeres szállítmányozás után Ray-tol kapunk egy kis meglepetést.  Utazzunk vissza Staunton Island-re es nézzük meg a mélygarázst, amit  megjelölt nekünk. Orültek használhatják a Metró alagutat is, természetesen kocsival  behajtva, nem pedig közlekedési eszközként.

Asuka:
------
Bait:
Mivel az elmúlt pár küldetés alkalmával sikerült jól összeszurnünk a  levet a kolumbiaiakkal, ezért bérgyilkosokat küldtek ellenünk, hogy  levadásszanak minket. Oket kell elcsalni egy Pike Creek-i  rakodóterületre, ahol pár Yakuza már várni fog rájuk. 3 kocsi figyelmét kell majd felkeltenünk úgy, hogy elhajtunk elöttük.  Ha egyenként csaljuk be oket a csapdába, akkor egyszeru dolgunk lesz.  Ha egy kocsi mögénkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak tudunk,  hajtsunk a kijelölt helyre, be a rakhely mélyére, a többit a Yakuzák  elintézik. Ha van kedvünk mi is beszállhatunk az irtásba. Ha mazochisták vagyunk, akkor érjük el, hogy mindhárom kocsi egyszerre  kövessen minket a raktárhoz, és a Yakuzákkal együttes erovel végezzünk  velük.

Espresso 2 Go:
Ez egy eléggé nehéz küldetés, ha felkészeletlenül esünk neki. A 3  szigeten kávésbódéknak álcázott drog elosztó helyeket üzemeltet a  kolumbiai kartel. A mostani küldetésben ezeket kell elintéznünk. A  problémát az jelenti, hogy kezdetben csak 1 bódé látszik, és hogy az  elso bódé felborítása után 8 percünk marad, hogy végezzünk a maradék  nyolccal. Fontos motívum, hogy az óra csak akkor indul el, amikor az  elsovel végeztünk. Ezt kihasználva eloször járjuk végig a három  szigetet annélkül, hogy egyhez is hozzáérnénk, így láthatóvá válik a  radaron mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon és végül 2 Shoreside  Vale-en) ezzel segítve minket. Ajánlott Portland-en kezdeni Salvatore törzshelye mellett, majd miután  fellöktük a bódét haladjunk lefele a dokkok felé, ahol a második  található. Ezekután hajtsunk át a hidon (ha fordított sorrendben  haladnánk, akkor az alaguton menjünk át). Stauntonban a parknál van a  legközelebbi, majd a parkolóháznál. Másik két bódé a toronyházaknál  van. Egy a sziget végében, egy pedig a templomnál, az ötödik meg  ugyanebben az utcában. Hajtsunk át a hidon Shoreside Vale-be (reménykedve, hogy a hid le van  eresztve. A pesszimistábbak ismét használhatják az alagutat). Az elso  bódé a reptér bejáratától balra van, a lépcson felfele a szökokútnál.  Az utolsó pedig a Shoreside Vale-i korháznál fent északon. Ha a rombolás elött körbejártuk a szigeteket, akkor nem lehet  különösebb problémánk.

S.A.M:
Ismét egy kemény küldetés, amihez sok szerencse kell, hogy elsore  sikerüljön. Nyakunkon lesz a rendorség, a helikopterek, az FBI, és persze a  kolumbiaiak is. Szerezzünk egy gyors kocsit és menjünk a sziget déli végébe (a  toronyházakhoz). A sziget nyugati oldalán fogunk találni egy mólót,  ahol egy rakétaveto, és egy motorcsónak már várnak ránk. Menjünk a megjelölt bójához, hagyjuk ott a kormányt, és a csónak  végében állva vegyük elo a rakétavetot, majd várjunk, amíg megjelenik a  célpontunk, egy kis repülogép. Gyorsnak és pontosnak kell lennünk,  mivel csak maximum három lövést fogunk tudni leadni. Ha eltaláltuk,  akkor a gép roncsai közül halásszuk ki a csomagokat. Ezzel párhuzamosan  meg is jelennek az elso helikopterek, amikkel ne törodjünk most. Innen  két út áll elöttünk. Az egyik, hogy visszamegyünk arra a stégre,  ahonnan jöttünk (nyugodtan fussunk ki a partra a ferde stégen), és egy  gyors kocsival próbáljuk átverekedni magunkat rendorök, Enforcerek és  az FBI emberein keresztül a festomuhelyig. A másik hogy kikötünk a kifutópálya végénél (szintén partra futhatunk a  ferde mólón), azonban itt eloször a kifutópálya tövénél (ahol a lenti  rakpartról feljuthatunk a kifutópályára) a kolumbiaiakkal kell  farkasszemet néznünk ... a mesterlövészpuska távcsövébol (ügyebár van  nálunk ;). Ha végeztünk velük, akkor a Cartel Cruiserrel künnyu dolgunk  lesz eljutni a Shoreside Vale-i festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a  cop bribe-okat). Ha leráztuk a zsarukat menjünk vissza a kiindulási ponthoz, ahol  azonban meglepetés fog várni.

The Exchange:
És íme, elérkeztünk a végjátékhoz. Maria-t elrabolták, és régi  ellenfelünk Catalina váltságdíjat követel érte. Mindenképpen mentsünk ez elött a küldetés elött, mert jópárszor újra  kell majd kezdenünk, azt garantálom. Ha felkészültünk, akkor hajtsunk a Cedar Grove-i kartell kastélyhoz a  kapu elé. Az átvezeto mozi után ott állunk majd fegyver nélkül, szóval  amilyen gyorsan csak tudjuk vegyük fel az elejtett piszotolyt és lojük  le a velünk szemben álló kolumbiait. Majd rohanjunk a kastély hátának  irányába, azonban a sarkon forduljunk meg és egy sorozattal lojük le az  elöbb kaparintott UZI-val a minket követo két másik ort. Vegyük fel az  o fegyvereiket is, és szedjük le a maradék két teraszon álló ort (ez  nem létfontosságú, de a lehulló két m-16-os még jól jöhet). Pattanjunk  be a Cartel Cruiser-be, és hajtsunk ki a kapun. Ismét egy átvezeto  mozi. Innen két lehetoségünk van attól függoen, hogy hány rejtett  csomagot szedtünk fel. Ha 60-80 megvan, akkor érdemes elmenni a rejtekhelyünkhöz és  felszerelkeznünk az ott lévo fegyverekbol. A leggyorsabban úgy jutunk  le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton leszáguldunk. Ha  szerencsénk van, akkor Witchita Gardens szélén landolunk a piros  telefonnál (ha felborulnánk szerezzünk másik kocsit), majd a kis hídon  felfelé a rejtekhelyünknél lyukadunk ki. Majd a szerpentinen felfele  haladjunk és álljunk le az elso háznál, melynek kertjén keresztül  vágjunk át a ház háta felé, ahol lopjunk egy kocsit. Ha kevés csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel északra a kastély  mögött, majd az út végén kanyarodjunk balra. Így a gát kapujához  jutunk, amit két kolimbiai oriz, akiket terítsünk le. Kicsivel lejjebb találhatunk egy mesterlövész puskát is. Ha a  rejtekhelyünknél már megvolt a mesterlövész puska akkor könnyu dolgunk  lesz, mert akor nem kell spórolnunk a töltényekkel, máskülönben  célozzunk pontosan minden lövésnél. Intézzük el az összes kolumbiai  gazfickót, akire csak rálátásunk van, majd hatoljunk beljebb óvatosan,  mert pár or még biztos maradt. Oket valami közelharci fegyverrel (UZI,  m-16, ak-47) intézzük el, a nyílt terepen meg azokat, akikre az új  szögbol rálátásunk van. Amikor már a második lépcsonél tartunk, számítsunk arra, hogy  észrevesznek, és Catalina felszáll a helikopterrel, illetve egy  teherautóval megindulnak ellenünk. Azonnal forduljunk meg, és fussunk  fel a lépcson, majd a lépcso tetejérol robbantsuk fel a teherkocsit  (gránát, m-16, ak-47). A helikopter nagy ívü köröket fog tenni, és  amikor a közlünkben jár, akkor megkínálnak egy adag rakétával, ezért  mindenképp figyeljünk, ha erosödik a rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lépcson és teljes  sebességgel fussunk a raktér végében lévo épülethez. Készítsük be az  UZI-t, mert a ház tetején lesz még pár kartell-tag, illetve vigyázzunk,  hogy Maria-t ne lojük le, mert ot is a teton tartják fogva. Ha végeztünk velük akkor rohanjunk oda a teto végén lévo rakétavetohöz,  kapjuk fel a vállunkra, és még marad pár másodpercünk, hogy kilojük a  helikoptert (vigyázzunk, csak 3 lehetoségünk van). Miután a 'kopter füstölve, a gát falába csapódva felrobban nincs más  dolgunk, mint odasétálni Maria-hoz, és eltünni a naplementében. Ha valaki azt hinné, hogy ezzel vége és nem jöhet vissza furikázni, az  téved. A rejtekhelyünk mellett landolunk, és belevághatunk az esetleg  még be nem fejezett mellék küldetésekbe és bónusz küldetésekbe.

Videós végig játszás

Grand Theft Auto 3 - Küldetések:
Bevezető film & 1st Mission
Mission #2 - "Don't Smack ma Bitch Up"
Mission #3 - "Drive Misty for Me"
Mission #4 - "Pump-action Pimp"
Mission #5 - "The Fuzz Ball"
Mission #6 - "Mike Lips Last Lunch"
Mission #7 - "Farewell Chunky Lee Chong"
Mission #8 - "Van Heist"
Mission #9 - "Cipriani's Chauffer"
Mission #10 - "Dead Skunk in the Trunk"
Mission #11 - "The Get-away"
Mission #12 - "Turismo"
Mission #12 - "Turismo"
Mission #13 - "I scream, You scream!"
Mission #14 - "Trial by Fire"
Mission #15 - "Big'n'Veiny"
Mission #16 - "Taking out the Laundry"
Mission #17 - "The Pick-up"
Mission #18 - "Salvatore's Called a Meeting"
Mission #19 - "Chaperone"
Mission #20 - "Cutting the Grass"
Mission #21 - "Triads and Tribulations"
Mission #22 - "Blow Fish"
Mission #23 - "The Crook"
Mission #24 - "The Theives"
Mission #25 - "The Wife"
Mission #26 - "Her Lover"
Mission #27 - "Bomb da Base"
Mission #28 - "Last Requests"
Mission #29 - "Sayonara Salvatore"
Mission #30 - "Under Surveillance"
Mission #31 - "Paparazzi Purge"
Mission #32 - "Payday for Ray"
Mission #33 - "Two-Faced Tanner"
Mission #33 - "Two-Faced Tanner"
Mission #34 - "Bling-Bling Scramble"
Mission #35 - "Uzi Rider"
Mission #36 - "Gangcar Round-Up"
Mission #37 - "Kingdom Come"
Mission #38 - "Kanbu Bust-Out"
Mission #39 - "Grand Theft Auto"
Mission #40 - "Deal Steal"
Mission #41 - "Shima"
Mission #42 - "Smack Down"
Mission #43 - "Silence the Sneak"
Mission #44 - "Arms Shortage"
Mission #45 - "Evidence Dash"
Mission #46 - "Gone Fishing"
Mission #47 - "Plaster Blaster"
Mission #48 - "Liberator"
Mission #49 - "Waka-Gashira Wipeout"
Mission #50 - "A Drop in the Ocean"
Mission #51 - "Grand Theft Aero"
Mission #52 - "Marked Man"
Mission #53 - "Escort Service"
Mission #54 - "Decoy"
Mission #55 - "Love's Disappearance"
Mission #56 - "Bait"
Mission #57 - "Espresso-2-Go!"
Mission #58 - "S.A.M."
Mission #59 - "Uzi Money"
Mission #60 - "Toyminator"
Mission #61 - "Rigged to Blow"
Mission #62 - "Bullion Run"
Mission #63 - "Rumble"
Mission #64 - "The Exchange"
Készítők nevei
 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Főmenü
 
Letöltések
 
Oldal
Lezárt szavazások
 
Ennyien voltatok...
Indulás: 2007-06-08
 
Hirdetés


GTA IV
PC-11990.-

 
Jelenleg vannak

 

 
Music
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!